کولر گازی هایسنس
نوشته شده توسط : zg

کمپانی هایسنس که یکی از محبوب ترین برندهای بازار محسوب می شود با توجه به نیاز بازار و سلیقه مشتری سیستم های تهویه مطبوع را در ظرفیت های مختلف و با موقعیت نصب متفاوت، مناسب جهت استفاده در ساختمان های مسکونی، اداری و تجاری تولید و به بازار عرضه می کند. استفاده از متریال و قطعات اصلی در ساخت این تجهیزات سبب کاهش استهلاک و همچنین افزایش بازدهی محصولات این شرکت می شود. یکی از پر فروش ترین محصولات این کمپانی ، محصولات سرمایشی از جمله کولر گازی می باشد.

کولر گازی هایسنس در 5 مدل اسپلیت دیواری، اسپلیت ایستاده، پرتابل، اسپلیت کاستی و اسپلیت کانالی از ظرفیت 9000 تا 90000 بی تی یو بر ساعت تولید و به بازارعرضه می گردد.

این سری از سیستم های تهویه مطبوع با قابلیت عملکرد سرمایشی و گرمایشی می توانند جایگزین مناسبی برای سایر سیستم های حرارتی و برودتی مورد نیاز ساختمانها باشند. برند هایسنس به منظور کاهش مصرف انرژی و افزایش بازدهی دستگاه از تکنولوژی اینورتر در ساخت و طراحی این سیستم ها بهره می برد، و همچنین بدلیل سطح کیفیت بسیار بالا توانسته اند در لیست پرفروش ترین برندهای کولر گازی در بازار قرار گیرند.

کولر گازی ایستاده ، پرتابل، پنجره ای، دیواری و کاستی به مشتری این امکان را می دهد که با توجه به نیاز و موقعیت ساختمان یکی از مدل های ارائه شده را متناسب با نیاز خریداری نماید.

کولر گازی اسپلیت هایسنس

کولر گازی اسپلیت هایسنس مجهز به موتور کم مصرف و کم صدا می باشد. فناوری موتور اینورتر در اسپیلت هایسنس موجب صرفه جویی در مصرف انرژی و افزایش توان سرمایشی دستگاه می شود. از دیگر قابلیت های مهم این محصولات می توان به فیلتر تصفیه هوا و پنل نمایشگر با کیفیت اشاره کرد.

کولر گازی پرتابل هایسنس

کولر گازی هایسنس پرتابل در ظرفیت 12000 بی تی یو در ساعت تولید و با نام تجاری HPH-12F عرضه شده است. کولر گازی هایسنس مدل پرتابل دو فصله و با قابلیت گرمایش و سرمایش می باشد.

کولر گازی ایستاده هایسنس

کولر گازی هایسنس ایستاده در 4 ظرفیت 36000 ، 48000، 60000 ، 90000 ساخته و با نام تجاری HFH-36,48,60,90FM عرضه میشوند.

اسپلیت هایسنس ایستاده با توان گرمایش و سرمایش مناسب برای کارکرد در تمامی فصول سال بوده.

شرکت هایسنس در تولید کولرهای گازی و اسپلیت‌های خود از انواع کمپرسورهای روتاری و کمپرسورهای دارای کیت اینورتر استفاده می کند.

کمپرسور روتاری ، رایج ترین نوع کمپرسور در کولرهای گازی است و اسپلیت‌هایی که کمپرسور آنها دارای کیت اینورتر می باشند، مصرف برق و انرژی کمتری دارند و به عنوان کولر اسپلیت‌های کم مصرف شناخته می شوند.

همچنین گاز مبرّد استفاده شده در انواع کولر گازی و اسپلیت هایسنس معمولا از دو نوع R22 و R410a می باشد.

در ادامه می توانید برای مشاهده اطلاعات فنی انواع مدل های کولر گازی و اسپلیت هایسنس و همچنین قیمت کولر گازی هایسنس به وبسایت بامین تهویه مراجعه نمایید.





:: موضوعات مرتبط: کولر گازی , ,
:: برچسب‌ها: کولر گازی هایسنس , کولر گازی , قیمت کولر گازی , قیمت کولر گازی هایسنس , کولر گازی اینورتر , کولر گازی ایستاده , قیمت اسپلیت , اسپلیت هایسنس , بهترین کولر گازی , خرید کولر گازی ,
:: بازدید از این مطلب : 219
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 26 تير 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: